11 Mart 2009 Çarşamba

TRAMİSU




En iyi yaptığım tatlı olduğu için , pastanın sadece cocuklara yetebileceğini düşündüğüm için vede partiye kahve seven ebeveyn lerin katılacağınıda bildiğim için, yaptığım Tramisu...

MAZEMELER
*1 paket{iki katlı}hazır pandispanya keki{firinim iyi pişirmediğinden ve itiraf etmek gerekirse pandispanya beceriksizi olduğumdan hazır kek kullandım}
*1su bar. nescafe {bir çorba kaşığı kahve ve 2 çorba kaşığı şeker ile hazırlanmış }
*500 gr. süt
*2 yumurta
*250 gr.labne peyniri{Pınar Beyaz veya Kraft marka kullanıyorum}
3 çorba kaşığı toz şeker
*2 çorba kaşığı un
*üzeri için kakao

YAPILIŞI
önce kahveyi hazırlayıp kremayı hazırlayana kadar ılımaya bırakıyorum,tencerenin içine yumurtaları kırıp seker ile beraber çırpma teli ile çırpıyorum üzerine unu ekleyip iyice çırptıktan sonra tencereyi orta ateşe alıp çırpmaya devam ederek sütü yavaş yavaş ekliyorum,çırpmaya pişene kadar devam edip fokurdamaya başladığında ateşten alıp peyniri ekliyorum, peyniri kremayla çırparak yedirdikten sonra, ilk katını kahve ile ıslattğm kekin üzerine kremanın bir kısmını yayıyorum ikinci katı da koyup tekrar kahve ile ıslatıyorum sonra kekin hertarafını krema ile kaplayıp,kakao yu tel süzgeç ile üzerine serpiştiriyorum.not: en az yedi saat dolapta bekletildikten sonra servis edilmeli.

3 yorum:

  1. muhteşem bi tatlı herkesin denemesini tavsiye ederim ellerine saglık

    YanıtlaSil
  2. heeyyyy ben bu tadi cok iyi biliyorum..sevgili yasemincin turkiyeye donsende yeniden yapsan bize bu guzle tramisundan..

    YanıtlaSil