23 Haziran 2009 Salı

KÖZLENMİŞ BİBER SALATASI

MAZEMELER
  • 1kg. kırmızı biber
  • 1 baş sarmısak
  • 1 çay bardağı zeytin yağı
  • tuz
  • servis yaparken limon suyu

HAZIRLNIŞI

  1. Biberleri közleyip kabuklarını soyalım, çekirdek yataklarını temizleyip şerit şerit doğrayalım
  2. ezilmiş sarmısakları bir kaseye alalım üzerine zeytin yağı ve tuzu ekleyip sos hazırlayalım
  3. Sosu biberlerin üzerine döküp karıştıralım
  4. Bu şekilde buzdolabında uzun süre saklayabilirsizin
  5. Servis sırasında yağının erimesi için buzdolabından erken çıkartıp üzerine limon suyu ekleyebilirsiniz

2 yorum:

  1. yasemincim kac gundur konusmadik cok guzel seyler ama tarif yok lutfen bi ara yazsan belki gelecek menume yetisir salata cesiti eksiyim var.ben biberleri ve brokoli salatasi merek ettim bide kabak hangisiydi o bana aldigin mi yoksa yesil olani mi .cooook optum

    YanıtlaSil
  2. Evet canım malesef tarifleri yazmaya vaktim olmadı, tabi son gördüğün yemeklerin hepsi aynı gün içinde yapılınca, yemek yapmak ve fotoğraf çekmek tüm vaktimi aldı, fotoğrafları sayfaya yükleyebilecek vakit bulabildiğim için ayrıca mutlu oldum.
    Brokoli salatasında kullandığım kabak normal sakız kabagı(ince uzun, yeşil)
    istediğin tarifleri en kısa zamanda yazıcağım.
    ilgin için teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil