2 Haziran 2009 Salı

ELMALI PUF KURABİYE

portakal ağacının tatlarından olan bu tarifi epeydir denemek istiyordum, gecenin bir yarısı tutan tatlı krizim ve dolapta bekleyen(bir elma canavarı olarak malesef hala yiyemediğim)
elmalar sayesinde bir çırpıda denedim. Sonuç çabuk, pratik ve lezzetli oldu, servis sırasında üzerine koyduğu bi top dondurma ise lezzetine lezzet kattı.

MAZEMELER
  • 12 yaprak milföy hamuru
  • 2 elma
  • 2 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 çay bardağı dövülmüş ceviz.

HAZIRLANŞI

  1. Elmaları rendeleyip diğer malzemeleri karıştırarak elmalı içi hazırlayın.
  2. Milföy hamurlarını üçgen kesin.
  3. Üçgenlerin uçlarına bir tatlı kaşığı elmalı içten koyup uçları açık kalacak şekilde sigara böreği gibi sarın.
  4. 180 C fırında pembeleşene kadar pişirin. Soğuduktan sonra pudra şekeri serpin.

NOT Fırından çıkar çıkmaz bir top sade dondurmay ile servis yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

Ben üçgenlerin ucunu kapatarak zarf şeklinde sardım, böylece içindeki elmalı iç kurumadan kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder